Oslipat och Curry Nam Nam

Igår var jag på Oslipat igen. Inte riktigt lika roligt som sist, de flesta av komikerna hade ett par bra skämt men inte mycket mer än så. Bäst var nästan klubbägarna själva. Sen kom Robin Paulsson dit som överraskning och körde en rätt kort stå-upp, men det var nog kvällens bästa! Även om kvällens stand-up inte höll samma klass som för två veckor sen så var det ändå en trevlig kväll och väl värt åttio spänn!

Efter Oslipat skulle jag och Martin möta upp med Nina och Mattias på Debaser. Efter att ha stått i kö i cirka en halvtimme lessnade vi dock och gick till en liten pub istället. Det var riktigt trevligt! Puben hette Indian Curry Hut (tror jag), vilket fick mig att tänka på en komediserie som hette Curry Nam Nam. Den gick på tv för rätt länge sen och jag hade nästan glömt den, men hittade rätt mycket av dem på youtube, bl.a. det här med "Mr. Check Please".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0