London!

Efter en del datorstrul lyckades mamma och jag till slut boka en resa till London till i början av juni! Ska bli så kul med en liten resa, speciellt eftersom resten av sommaren mest kommer att bestå av jobb för min del. Jag har länge velat åka till London men när mamma nu häromveckan frågade vad jag nu ville se i London så kom jag faktiskt knappt på något alls sådär på rak arm... Men efter att ha bläddrat i en London-guide så märkte jag ju att där finns massor att se! St: Pauls Cathedral, Towern, museer, parker, Westminister Abbey... och så det som pappa tjatar om: pubar, pubar och åter pubar!

Det är för övrigt rätt märkligt det där med hur mycket flygpriserna kan variera. Jag tittade i samma veva på resor till Wien eftersom jag funderade på att åka dit istället. Men det kostar nästan lika mycket med bara flyg till Wien som vi får både flyg och boende för i London! Det är väl för att det inte är lika många som reser till Wien, vilket är himla synd, de som inte får uppleva den staden missar verkligen något! Men jag har ju sett Wien ett par gånger och även om ett återbesök alltid lockar så lockar London faktiskt mer den här gången...


Kommentarer
Cattis

Vad kul! Ska ni vara där en vecka? : )

2009-05-20 @ 15:10:04
URL: http://metrobloggen.se/cattiscattis
Maria

Njä, lördag-onsdag blir det, men vi ska nog hinna med en del ändå!

2009-05-20 @ 15:34:02
URL: http://netia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0