Virrhjärna

Det var tänkt att jag skulle in och träna idag. Passet började 11.00 så innan jag gick och lade mig bestämde jag mig för att ta 9.56-tåget till Lund för att ha gott om tid att ta mig dit och byta om. 9.56 förvandlades under natten på något sätt till 10.56. Det roliga var att jag inte insåg detta förren jag satt på tåget och såg den digitala klockan slå om från 10.59 till 11.00... då gick det upp ett ljus för mig, en hel timme hade jag tagit fel på... Så det blev till att hoppa av i Eslöv och ta första tåget hem, som tur var behövde jag bara vänta 7 minuter.

Om man hade varit freudian (?) hade man kunnat mena att jag egentligen inte ville träna och att mitt undermedvetna därför ändrade klockslagen... vilket i och för sig inte är helt fel, jag var inte direkt på humör för gympa i alla fall. Jaja, nu blev det lunch hemma så jag sparade de kronorna, och gympan får jag ta igen imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0