Hemtenta inlämnad

Efter att jag kom hem från Göteborg var det som sagt dags att ta itu med hemtentan. Efter att ha hakat upp mig på ett par saker både på lördagen och söndagen blev tiden mer och mer knapp, vilket har gjort att jag har fått jobba väldigt intensivt igår och idag. Framförallt idag, gick upp klockan fem för att hinna bli klar till deadlinen 15.10. Nöjd blev jag inte och jag är rätt säker på att jag kommer få göra om hela skiten, men nu är den inlämnad i alla fall, vilket innebär att jag inte kommer behöva tänka på den på ett par veckor i alla fall. Skönt!

Inatt/imorgon ska jag se till att ta igen många timmars sömn. In och träna ska jag oxå, det har jag inte hunnit på mer än en vecka, ska bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0