Studentyra och Londonresa

Igår tog lillebror studenten, grattis till honom! Mamma och pappa borde ju vara lite vana vid studentfester nu men de räknade nog för mycket i "Berga-tid" (där vi dels gick ut senare på kvällen och dels gick omkring längre i Eslöv) så det blev rätt stressigt med maten när studenten kom hem först av alla och de andra oxå var rätt punktliga. Men allt blev klart till slut i alla fall. Ju längre kvällen gick desto mer tacksam blev jag över min egen student, då tänkte man inte riktigt på hur mycket slit det var för mamma och pappa...

En himla massa barn var det som sprang omkring här igår, de flesta var kusinbarn där det är knappt jag vet vilken kusin en del av dem tillhör, långt mindre namnen...

Idag bär det av till London för mig och mamma! Kanske inte världens bästa ide att åka iväg just idag, såhär tidigt, när ingen av oss har fått sova så mycket... Men det blir kul när vi väl är där! Hoppas bara mammas knä håller!


Kommentarer
Veronica

Hoppas du har det trevligt i London!

stor kram på dig vi hörs och ses :D

2009-06-07 @ 14:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0