Sommarlov!

Efter att ha upptäckt att jag glömt göra en uppgift och hittat allt fler fel på det jag redan gjort var jag lite osäker på hur det skulle bli med betyg på både temaarbetet och hela kursen när jag åkte in till redovisningen idag. Men det gick bra, eller redovisningen i sig kändes väl småkass, jag var sist så det blev att man kortade ner eftersom allt redan var sagt. Sen hade jag trott att man skulle redovisa som om det vore för en "vanlig" grupp som inte var så insatt i det här, men det blev istället mer en redovisning för varandra där man istället fick motivera varför man hade gjort si och så. Om analyserna, som fick knasiga resultat och som jag försökt och försökt att få rätt på utan resultat, sades inte ett ord.

När jag kom hem väntade i alla fall ett mail där det stod att jag var godkänd på både temaarbetet och hela kursen, skönt! Så nu blir det två lovveckor utan ett måste i världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0