Kors i taket!

I juli 2006 var jag, Jessica och Sara och kollade på Robbie Williams på Ullevi i Göteborg. Ända sedan dess har Sara snackat om att jag ska få hennes bilder därifrån, men det har aldrig blivit av.Förrän idag, tre år senare! Med bilderna kom dessutom några Wien-bilder från när Sara, Anton, Jessica, Sofia och Veronica besökte mig i Wien ett halvår tidigare, de var faktiskt bättre och roligare än de omtalade konsertbilderna! Här är ett urval av de bilder som jag till slut fick:


Jag och Sara på Robbie Williams-konserten


Det var en rätt häftig scen han hade med sig, den där Williams


ROBBIEEEEEEE AAAAAAAAAA (ibland kommer fjortisen i en fram...)


Sara och jag leker på lekplatsen i en av labyrinterna vid Schönbrunn


De som hälsade på mig på höstlovet minus Sara som tar kortet. Anton vill inte beblanda sig med tjejerna? Haha


Hela gänget (förrutom Sara som återigen är fotograf) på restaurangen vid internatet. Det var mycket som var skit med det där internatet, men vi fick i alla fall äta lunch gratis på den här restaurangen varje helg, det var lyx!

Bilderna fick jag till slut när Kara, Sara och jag skulle ta en promenad runt Vaxsjön. Trevligt som vanligt! Pratade lite sommarplaner och jag kom på att jag jobbar alla helger när det är stora fester! Så typiskt! Jaja, antingen får jag åka hem tidigt eller får jag åka direkt från Malmö till jobbet, det är ju bara fyra timmar det handlar om så det får väl funka... Festerna ska bli roliga i alla fall, födelsedagsfester för Kara och Anton är det som väntar!

Jobbet var trögt idag när det var så fint väder ute. Värmen gjorde dessutom att vi hade skitkass luft inne på turistbyrån vilket gjorde att man nästan satt och somnade! Som tur var fick jag springa lite ärenden på byn, skönt det i alla fall!

En annan negativ sak med värmen är att en del som kommer in luktar så mycket svett! Speciellt gubbar som kanske inte är så noga med sin hygien direkt... urk!

Fick i alla fall positivt besked vad gäller min ekonomi idag, lönen på torsdag blir större än vad jag räknat med, wohoo!



Kommentarer
Frida

Oo jag var ju också på Robbie :) Fick en go flashback nu!

2009-06-24 @ 20:26:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0