Växjö

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. De senaste veckorna har spenderats i Växjö, mestadels nergrävd i min C-uppsats. Hade handledarmöte igår och nu känns det faktiskt som att det här nog ska gå att få ihop till slut. En vecka till har jag på mig, så det är verkligen slutspurten nu!

Annars är allt som vanligt här på Campus. Efter nästan en vecka med riktigt fint väder återgick allt till det normala och nu hänger regnet i luften som vanligt. Eftersom jag nästan var först på plats som vanligt var det väldigt tomt när jag kom hit, men nu har de flesta kommit tillbaka. Igår satte jag äntligen igång med träning igen, som vanligt märtes det att man inte rört sig så mycket under lovet, men det var skönt att få komma igång i alla fall.

Även festandet hör ju Campus till så i torsdags blev det vinkväll hemma hos Karolina, mycket trevligt var det! Dagen efter blev det årets första Stallarna, även det var skoj. Nu ska jag nog gå iväg och köpa biljetter till VIA-sittningen den 23e, blir min sista sittning i Växjö före flytten, det blir nog roligt!

Ja just det, i mitt evighetslånga inlägg om 2008 lyckades jag ju såklart glömma bland det bästa från fjolåret: R.E.M-konserten! Att jag ens kunde glömma den! En grymt bra konsert var det! Även Stand-up-kvällen i oktober var himla rolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0