Fyllebloggande

... är kanske inte någon bra idé. Eller så farligt är det väl inte ikväll... Naja. Kom precis hem från en Sivans-kväll, Blev ÄNTLIGEN klar med C-uppsatsen idag!! Eller nästan, handledaren ska rätta det allra sista bara, men annars är den klar. Så himla skönt, var en väldigt härlig känsla att bli klar med något som man kämpat med i flera månader! Detta innebar att jag kunde gå ut med gott samvete för första gången på hur länge som helst.... GÖTT! Vi började med förförfest hemma hos Louise, supertrevligt! Sen blev det tenta/födelsedagsfest hemma hos en IALare som hette Janet, tokmycket folk, men trevligt det med. Även Sivans var roligt ikväll, även om det kanske blev lite väl mycket dansande, mina ben gör oooooont.

Imorgon (eller idag rättare) åker jag hem till Höör ett par dagar, introduktionsmöte i Lund på måndag. Det blir nog intressant, även om jag inte har så höga förväntningar inför den här terminen i Lund, känns mest som en vänteperiod på att min "riktiga" utbildning i Göteborg ska börja.

Nej, nu får jag nog se om jag har någon "naddamaud" hemma, vore gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0