Inflyttad och opeppad...

Så var man inflyttad på riktigt i Göteborg. Känner mig konstigt nog inte alls särskilt taggad längre, har jag inte gjort på ett par dagar nu... Men det är väl nervositeten som sätter in till slut. Det är väl nästan bättre att vara såhär än så överpeppad som jag har varit resten av sommaren, då är det lätt att man bygger upp för höga förväntningar. Och som sagt, lite vemod hör flyttar till. Nej, det ska nog bli bra, men just idag känner jag mig seg. Min stora, överfulla resväska (som jag för övrigt inte förstår hur den kan ha blivit så himla full, jag trodde jag hade flyttat upp det mesta redan!) har jag inte ens orkat öppna. Men två gånger har jag varit och handlat, först på Netto med sin roliga sortering och sen till ICA för att få tag på allt som inte Netto hade (eller så hade dem det men det var bara omöjligt att hitta...). Så nu är skåpen och kylskåpet relativt välfyllt och snart även frysen då jag håller på med ett storkok korvstroganoff. Så helt värdelös har jag minsann inte varit idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0