Frisk och svettig!

Äntligen har jag gått på ett ordentligt gympapass! I söndags var jag på ett baspass men idag var det ett medelpass vilket betydde att man fick jobba sig riktigt trött och svettas i floder, HÄRLIGT!

Idag på jobbet lyssnade jag på ett program där de skulle kora "veckans sämsta sommarjobb" och det var ju inte utan att man fick dåligt samvete för att man klagat över sitt eget. Hon som vann gick dagarna i ända och plockade stenar från en åker för att det skulle kunna växa bättre när man sådde där sen. Snacka om tråkigt!

Jag fortsätter att skratta åt klipp med Michael Mittermeier. Definitivt en ny favoritkomiker! Nästan i klass med Jesper Rönndahl. Eller inte alls i samma klass som Rönndahl, två komiker med mer olik stil får man nog leta efter... Men rolig är han, den där bayraren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0