Klarade hemtentan!

Hemtentan som jag skrev häromveckan, som jag delvis tyckte var så dålig att jag skämdes för att skicka in den, blev jag, till min stora förvåning, faktiskt godkänd på! Även moduler som jag tyckt att jag bara flummat ihop nåt på har jag blivit godkänd på! Ibland har man tur, eller så har jag bättre koll än vad jag tror...

I fredags var jag hemma hos Kara och Mats på lite fest. Det var himla trevligt, var kul att träffa lite nytt folk. Och roligt att träffa Kara såklart, hoppas vi kan ses lite oftare i vår! Sen följde jag med Karas kompisar till Lilla Torg, va fint där är på kvällarna nu när uteserveringarna kommit igång!

Imorgon blir det jobb på Smålands igen. För omväxlings skull har jag faktiskt lyckats pricka in en kväll där de spelar bra musik. Eller bra och bra, kanske inte min favoritmusik, men så länge jag slipper trance/electro/techno är jag tacksam! The Sound of Arrows är det som ska gästa Smålands. Även supporten verkar rätt bra, Anna von Hausswolff:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0