Måndagsgodis

Efter en hel dags pluggande blev jag igårkväll så godissugen att jag bara var tvungen att traska iväg till Ica. Men jösses vad hårt inpräntat lördagsgodistanken (eller i alla fall bara godis på helgerna) är, fick värsta skuldkänslorna där jag stod vid lösgodiset och öste upp. Jaja, gott var det i alla fall!

Igår hanns det även med att göra terminens första storkok köttfärsås, smaskens!

I lördags var det födelsedagsfest hos Louise, riktigt roligt var det!!

Det blir verkar bli mycket Stand-up i oktober för min del: först Özz, Måns, Soran och Björn den 24e och sen ska jag förhoppningsvis gå på inspelningen av Robins i Malmö med "gamla gänget"! Ska bli jätteroligt, eftersom denna termin känns halvt meningslös behöver jag något att aktivera mig med... Apropå Stand-up så hade Betnérs nya program "I ditt ansikte" premiär igår, sjukt roligt! Så då är måndagkvällarna oxå räddade.

Nä, nu borde jag ta ett tag med dammsugaren här, det var ett tag sen... Ikväll blir det träning, ska bli skönt, är hur seg som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0