Stand-up

Nyss hemkommen från en riktigt lyckad kväll. Vi var ett gäng på tio tjejer som först var och såg Stand-up på konserthuset. Björn Gustafsson, Soran Ismail, Özz Nûjen och Måns Möller var det som stod för underhållningen. Det var riktigt, riktigt roligt! Vi var faktiskt alla överens om att Soran var roligast av dem alla. Jag blev positivt överraskad av Måns, som jag inte gillat så mycket innan, men han var faktiskt jättebra. Och Özz och Björn var ju skitroliga de med. Efter drygt två timmars skrattande var tyvärr föreställningen slut.

Men med ett så trevligt gäng som vi var kunde ju inte kvällen sluta där. Vi fortsatte till La Gondola där vi åt supergod mat, kinamat för min del. Därefter ville vi för en gångs skull gå ut i stan, men vi hittade inget ställe där vi fick plats att sitta alla tillsammans. Så det blev utgång på campus i alla fall. Kom spiknyktra till Stallarna, var nog första gånger, en intressant upplevelse. Fulla människor kan vara roliga att betrakta... Ovanligt trevlig Stallarna-kväll faktiskt, mycket sitta och snacka men även lite dans på slutet. 

Veckan har flytit på som vanligt annars. Sofia var ju här förra helgen, det var kul att få visa henne Växjö lite! Nu har jag loooov! Bär av hem till Höör på måndag, visdomständerna ska opereras ut på tisdag... Blir nog inte så roligt... Onsdag-kväll bör däremot bli desto roligare, då ska jag på TV-inspelningen av Robins med "gamla" gänget!


Kommentarer
Anonym

Kul, har hört att de är sjukt bra. Må gott.

2008-10-30 @ 08:39:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0