Soliga dagar

Var och tränade idag, skönt att röra på sig, men jisses vad man svettades! Det var varmt ute och inte direkt svalare inne i en gympasal med 40 svettiga studenter! Men det går faktiskt bättre och bättre varje gång jag är och tränar nu, vet inte om det är träningen som börjar ge lite resultat på konditionen till slut eller om det bara är vädret som ger mig mer energi, men skönt är det i alla fall! Visst, jag har fortfarande koordination som en åsna, men nu orkar jag i alla fall mer!

På lunchen kunde vi sitta ute och sola idag, det var riktigt sommarvarmt, härligt!! Hoppas det håller i sig ett tag, hade varit kul att sticka till Evedal och bada någon dag, mitt i allt tentaplugg. Apropå tentaplugg kom jag äntligen igång med det ikväll, känns skönt, är så dumt att jag skjuter upp det så länge bara...

Imorgon är det möte om Prag/Wien-resan, ska bli så kul! Kul att ha något att se fram emot! Blir en perfekt avslutning med klassen, blir ju det sista jag gör som IAL-student...

Nä nu blir det kvällste och ett avsnitt av Monk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0