Grillkväll igen

Kom precis hem från vårens andra grillkväll. Denna gången var vi på Tufvanängen, vilket var bra för där är det sol drygt en timme längre än på min uteplats. En sån sommarkänsla man fick idag, gick omkring barfota i gräset, grillade och behövde inte ta på en extra tröja förrän vid halv nio. Var mest folk från engelskan där idag, som jag inte träffar så ofta så det var kul!

Tentaplugget kändes lättare idag eftersom jag kunde sitta ute och lösa.... kanske inte fullt så effektiv som den borde ha varit dock, ibland var man helt enkelt bara tvungen att blunda och njuta av solen en stund:) Men jag fick även känna av en av sommarens baksidor; getingjävlar! När de är utomhus går de väl att hantera, men när de flyger in i mitt rum får jag liiiite panik...

Imorse var ju resemötet ja... Läraren kollade hela tiden med mig "det känner du till va, Maria?" "har du varit där Maria?" "det känner du väl bra till Maria?", vilket var rätt kul i början men bara blev pinsamt på slutet. Kul ska det bli i alla fall! Mycket som jag redan sett men oxå mycket nytt!

Nu ska jag se klart på Greys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0