Växjö imorgon

Efter ett par slappedagar  var jag iväg hela dagen idag. Åkte in till Malmö först, gick omkring några timmar i stan. Hittade inget särskilt, köpte bara lite småsaker men det var trevligt ändå. Var riktigt varmt och soligt, kunde till och med sitta ute och äta! Märkte dock att China Box vid triangeln inte är någon höjdare längre, var mycket godare förr...

Efter några trevliga timmar i Malmö åkte jag in till Lund och gick och fikade med mamma. Sen gick vi på bio och såg Morgan Pålsson- Världsreporter. Den var rolig, Morgan Pålsson är ju en rolig karaktär även om en hel film om honom kanske blev lite väl utdraget... men Hipphipp är ju Hipphipp och alltid värt att se:)

Imorgon åker jag hem till Växjö igen, känns bra även om det har varit riktigt trevligt i Höör den här gången. Innan jag åker imorgon måste jag dock se till att lämna iväg lite sommarjobbsansökningar här i byn (jag veeet, jag är jättesent ute). Min lägenhetskompis ska vara bortrest över helgen så jag får ha lägenheten för mig själv ett par dagar, är inte ofta jag får det så det blir nog lite ovant, men rätt skönt.

Nu ska jag sova sista natten på bäddsoffan i mitt gamla rum för den här gången, imorgon blir det min egna säng i mitt egna lilla rum!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0