Nu så

... är det kanske dags att börja använda den här bloggen.

Är just nu i Höör för att fira påsk med familjen. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka hem i mitten av nästa vecka, men jag har redan börjat vänja mig vid goood lagad mat så vi får väl se... Ska i alla fall bli skönt med en veckas lov, även om det är mycket plugg som måste bli gjort ändå...

Igår var det shopping i Lund med mamma, mycket praktiskt för en fattig student:) Innan dess hade jag varit en stund i grannbyn, har sökt sommarjobb på Hörbys turistbyrå. Skulle få besked inom en vecka så det är bara att vänta och hoppas...

Ikväll blir det pizza- och filmkväll med gymnasiegänget, har ju inte setts sedan jul, så det ska bli skoj!

Nä nu borde jag städa undan lite i rummet, är fantastiskt hur jag lyckas stöka till det på bara två dagar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0