Årets äggpickarevinnare!

Den årliga äggpickartävlingen vanns av MIG!

Försenat som vanligt åt vi påskmiddag för en stund sedan, vilket väl var lika bra eftersom man proppat i sig godis hela dagen och ändå inte varit hungrig. Äggmålning hanns oxå med, var faktiskt rikitgt kul.

Som vanligt är redan nästan hela påskägget uppätet, illa mådde jag i eftermiddags men det hör påsken till:)

Filmkvällen igår var trevlig, även om vi verkar ha fått för vana att välja halvkassa filmer... Family Stone hette den och är ingen film att rekommendera direkt... Vi hade förväntat oss en komedi men det blev inte mycket skratt till den filmen inte. Men genom att avsluta kvällen med lite HippHipp så fick man ändå en humordos. Och så var det ju kul att träffa tjejerna såklart, synd att det blir så sällan numera!! Känns rätt konstigt att vi har så olika liv numera; en hade åkt tåg från Gävle hela natten, en annan är numera göteborgare, en tredje är kvar i Skåne och så har vi mig i Växjö... Då är det skönt att kunna träffas för en hederlig filmkväll och få allt att kännas som förr igen:)

Nä, nu ska jag titta på TV en stund, har ju fått upp en stooor TV på mitt gamla rum.

Glad Påsk!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0