Hejdå Växjö

Nu har jag lämnat Växjö för det här året. Kommer tillbaka i januari någon gång, när det blir och hur länge beror på om jag får jobb på STS eller inte. Får jag jobb blir det nog bara en snabbis upp för att flytta ut, får jag inte jobb kommer jag förmodligen spendera större delen av januari i universitetsbiblioteket, nergrävd i min uppsats.

En bättre "julavslutning" i Växjö hade jag knappast kunnat önska mig; det blev spelkväll hemma hos mig. Åtta tjejer var vi som satt och spelade "När och fjärran" medan vi smaskade på diverse godsaker och lyssnade på julmusik. Riktigt, riktigt trevligt! Och med risk för att låta tråkig men: ibland är lagom fanimig bäst! Lagom för mig var igår att inte hänga med vidare till en förfest och försöka var social utan att slötitta på tv en stund med Tessan och Rosanna. Detta medförde även att jag fick lagom många timmar sömn, vilket var väldigt skönt!

De senaste veckorna i Växjö har överlag varit väldigt trevliga, nästan för trevliga, och det kändes lite småsorgligt att åka därifrån idag. Men det är väl så det ska vara, då blir det desto roligare att komma tillbaka!
 
Ikväll blir det avskedsmiddag för Sara, hon och Anton ska ut och resa i ett halvår nu. Ska bli kul att träffa tjejerna!



Kommentarer
Frida

Lagom är lätt bäst! Du missade verkligen ingenting! Iofs var jag värsta torrbollen..!



Jag kommer sakna dig! Forsätt skriva här så man har lite koll ;)

2008-12-07 @ 19:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0