December

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Har försökt grotta ner mig i uppsatsen på sistonde, det har gått segt men nu har jag nog kommit igång.

Helgen var ovanligt festlig, fest både fredag och lördag. Det var skoj, sista festandet i Växjö före jul för min del. Igår var hela familjen här och firade min födelsedag i förskott. Ett restaurangbesök, tårtkalas och presenter blev det, trevligttrevligt.

Nu är det julmånad! Sedan igår spelas det julmusik för fullt här hemma och snart ska jag gå och se om jag får tag på en chokladkalender på ica. Tyvärr är det inte så lönt att pynta lägenheten eftersom jag ändå åker hem till Höör på lördag... Menmen, där lär det ju å andra sidan vara julpyntat så det räcker och blir över!

Snart dags för reseledarekursen! Ska bli så roligt! Lite nervöst bara...

Nej nu får jag återgå till uppsatsen ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0