Lördag

Minnesnotering: En matlåda med pizza i bör inte släpas omkring i en sisådär två timmar innan den ställs in i kylskåpet för att ätas senare. Tog ett helt dygn innan illamåendet hade gått över...
 
Annars har veckan varit helt ok. Tisdag-onsdag var Anna här, tittade på film och annat trevligt, var skoj att ses igen, var ju evigheter sedan sist! Kul att vi bor lite närmre varandra i höst i alla fall!
 
I torsdags hade vi avslutningsmiddag med jobbet. Det var trevligt och GOTT! Nu har jag fyra dagars jobb kvar, känns skönt! Jobbet har varit riktigt roligt emellanåt, speciellt när det kommer glada besökare som blir glada för minsta lilla informationen man kan ge dem. Men jag håller på att bli knäpp på all dötid! Menmen, så länge man får betalt ska man väl inte klaga...

Efter jobbet körde vi till Haväng. Där var fint som alltid, men inte så himla varmt. Till och med jag tyckte vattnet var kallt, men ett snabbt dopp fick det bli ändå. Ett tiotal meter från vår filt hölls en vigsel. Den ena av brudparet var nog skotsk, för det spelades säckpipa osv. Häftigt!

Har bestämt mig för att vara med på hela nollningen, ska bli kul att leka IAL-are en vecka till. På fredagen är det sittning med internationellt tema. Hade varit kul att ha min dirndl då men om jag inte har lust att svimma av syrebrist efter någon timme är det nog bäst att få den utsydd... Hoppas jag hinner det bara!
 
Men först ska det hinnas med en resa till Gävle, ska bli skoj att se hur Sofia har det där uppe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0