Shoppingdag

Ibland gör inte bloggen riktigt som jag vill... det var meningen att det här skulle publiceras igår:

Idag bar det av ín till stan efter skolan. Först till trafikskolan för att anmäla mig och boka körlektioner. Första lektionen redan imorgon, lite nervöst, var ju mer än ett halvår sen sist... får väl se hur det går...

Som om jag inte gjort av med nog med pengar på en dag köptes det en hel del sen oxå... jaja, det var saker jag behövde i alla fall. Två par shorts, en poncho, ett linne, ett par ballerinaskor och en skype-telefon var vad som inhandlades idag... tur att man får nya pengar på fredag!!

Vårcampus är fortfarande lika härligt! Det första jag såg när jag kom hem i måndags var en Tufvanäng full med solande studenter, underbart! Fast ibland undrar jag hur folk kan ligga och sola, det blåste ju svinkallt både i tisdags och igår... försökte sitta ute på min lilla bänk men höll ju på att frysa ihjäl! Idag var det däremot toppenväder!!

Var precis och tittade på Greys hos Tessan, alltid lika trevligt! Nu ska jag se om jag kan se Morgonsoffan på nätet, annars blir det väl läggdags nu, körlektion tiiiidigt imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0