Så länge varade den våren...

Så tråkigt med regn idag! Trodde att våren hade kommit på riktigt igår, det var så soligt och fint! Kunde t.o.m sitta ute på min terass (jadå, stenplattorna utanför balkongdörren kan med lite god vilja gott kallas terass:P) och läsa och plugga, känns mycket lättare då! Efter skolan gick jag och Teresa och köpte glass som vi kunde sitta och äta i solen, så härligt! Hoppas våren kommer tillbaka snaaart, det gör sån skillnad på ens humör!

Men det har varit helt okej att vara tillbaka i skolan efter påsk, vi har det lite lugnare nu. Fonetiken, som en 85-årig lärare undervisar, började i måndags, riktigt intressant faktiskt!

Ikväll blir det Greys Anatomy hos Teresa och Rosanna, trevligttrevligt. Ska se om jag kan tvinga på dem kardemummakakan som jag bakade häromdagen, vore ju synd om den goda kakan blev för gammal innan man hinner äta upp den...

Nä, nu borde jag ta och plugga lite, vore skönt att vara klar med allt före helgen.



Kommentarer
Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:26:50
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0