Mellanlandning i Hässleholm

Sitter på pappas jobb efter att ha varit på två jobbintervjuer idag. De kändes väl sådär båda två, får se hur det går. Hade varit himla kul att jobba på Hässleholms turistbyrå i alla fall, det verkar som ett mycket omväxlande jobb.

Annars har jag mest drivit runt i Hässleholm idag, men det kan man ju injte göra i en evighet så jag fick sätta mig på bibblan och läsa fonetiken... efter ett tag var jag så uttråkad att jag flydde till pappas jobb, här finns i alla fall datorer som man kan sitta vid...

Var skönt att vara hemma i Höör igår lite, fick god mat som alltid och så. Om en halvtimme åker jag tillbaka till Växjö, där jag nog får ta igen lite plugg som jag inte hunnit/orkat med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0