Lyckad grillkväll!

Det blev ett stort gäng ikväll, en del andra hade tänkt grilla på tufvanängen så då kom vi på att de kunde komma till oss istället:) Blev dock ändå mest att jag snackade med "de gamla vanliga".... En himla trevlig kväll blev det i alla fall, mina fläskkotletter blev riktigt goda! Och grillen funkade finfint den med!

Ååååh vad jag älskar vårcampus! När solen tittar fram och temperaturen stiger ser man genast folk ute på varenda liten gräsfläck, solandes, bollspelandes, grillandes. Tyckte det var fullt liv idag men enligt min rumskompis blir det ännu mer folk när det blir lite varmare, LÄNGTAR!

Imorgon åker jag till Höör på snabbvisit, pga av jobbintervjuerna på måndag... ska bli skönt att komma hem lite även om det som sagt blir väldigt kort den här gången... Men med tanke på att jag måste gå upp tiiidigt imorgon borde jag nog gå och sova nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0