Lugn vecka

Det har varit en lugn vecka hittills... kanske för lugn med tanke på att jag har muntlig tenta på fredag och rätt dålig koll... jaja, de andra säger att det inte ska vara så svårt så jag får väl hoppas på det.

Min fina motionsplan har dock gått i kras, för igår fick jag ont i benhinnorna igen under träningen, något jag sluppit hela denna termin. Trodde inte det var så farligt så jag gav mig ut på promenad runt sjön i alla fall imorse, men det var nog inte så smart för det gjorde fortfarande ont... jaja, hoppas det går över snart.

Ikväll kom bror min hit och käkade lasagne. Kul med lite sällskap, även om det inte blev så länge den här gången.

Bio på fredag och grillkväll på lördag, va kul det ska bli! Kul med lite aktiviteter, börjar bli lite väl segt nu. Och sen får jag åka hem på söndag för på måndag är det två anställningsintervjuer som gäller; på Hörbys resp. Hässleholms turistbyråer... hoppas jag får något av dem!!

Nu blir det slutet av Sverige pussas och kramas (vilket fortfarande inte har blivit så jätteroligt men lite småkul på sina ställen i alla fall), och sen soooova.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0