...

Igår blev det promenad runt sjön igen. Nya vanor som gäller för att inte bli stressad (hur jag nu kan vara det när vi har så lite att göra just nu. Antingen gympa på VUGI eller promenad runt sjön, VARJE dag, får se hur länge jag lyckas hålla det. Nya kvällrutiner oxå; te, ingen data och avslappning i form av att läsa en bok som inte har med skolan att göra, eller titta på nåt bra på TV, i minst en halvtimme precis innan jag går och lägger mig. Den biten är desto mysigare, blir nästan den trevligaste stunden på dagen:)

Promenad blev det alltså. När jag gått en stund kom jag och tänka på Anna (som varit i Thailand i tre månader) och skrev och frågade när hon kom tillbaka till Sverige. Några sekunder senare ringde en trött, jetlaggad men som alltid glad Anna. Så himla kul att prata med henne igen!!

Idag har jag hunnit med mycket; lektion, handla, plugga i bibblan, klippa mig, träning på VUGI och te-och-scones-kväll hos Frida. De två sista var absolut det trevligaste, träningspasset var kul, scones och te var gott och sällskapet var lika trevligt som vanligt:)

Imorgon kommer mamma och pappa upp... igen. Denna gången har de med sig utemöbler som de köpt till mig, som jag längtat efter det!! Hoppas nu det blir fint väder i helgen, vore kul att få inviga dem med en grillkväll! Sen förmodligen utgång på kvällen, men just nu har jag ingen lust till det... jaja, det brukar bli kul sen i alla fall.

Nu väntar en stunds läsning av The Return of Hjärtans Fröjd av Per Nilsson... kan väl konstatera att jag växt ifrån hans böcker till slut, men den bara måste läsas ändå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0